Sesi Jamming Mase Mude2 Dulu

salam, mase tgh duduk xtau nak buat ape tadi tengtibe mas gorgon datang katenye nak scan gambar2 lame(gorgon tgh rajin)...die scan la dan tunjukkan kat aku gambar2 mase jamming kat BLACK WIDOW STUDIO kat PJ...mase jam tu kalau xsilap aku yang ikot ialah Aku, Abu Ribut, Gorgon, Rezuan, Angah dan kawan abu ribut(lupe la name)...kalau xsilap aku mase ni lepas teman gorgon amik sijil SPM die kat SMKSAS..kitorang sanggup berjalan kaki dari sekolah ke studio ni(berbatu jugak) dan berjaya mengharungi longkan besar(kononnye shortcut, gorgon ckp) dan sampai jugak..gambar kat atas ni mase main lagu Stairway To Heaven(Led Zeppelin)..
yang ni abu ribut tengah tuning gitar(buang mase) mase nak main lagu Paint It Black(Rolling Stone)gambar diatas ni gorgon tgh nyanyi lagu pandang2 jeling2(S.M Salim)hahahaha..memang best suare die...mase gambar atas ni gorgon teringatkan kekasih lame dan menyayikan lagu Pelamin Anganku Musnah(Azie tu!!)..kesian kat gorgon...
yg last ni gambar aku yang dulunye xseberape kacak..hahaha..mase ni tgh main lagu Smells Like Teen Spirit(Nirvana)...memang layan...kat mawah gambar tu ialah tok Kadi...tetido agaknye...xperasan pulak time tu...kesimpulan die jamming hari tu memang best dan lepas tu gorgon belanje KFC kat SS14..thanks gon..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails